ראשי >> כתבות המגזין >> ''הקולות של פיראוס'' מועדון RZR במסע חלומי ליוון

''הקולות של פיראוס'' מועדון RZR במסע חלומי ליוון

נכתב ע''י צחי כפרי ( 25/8/2010 )

כשהקמתי את מועדון ה RZR,הרעיון המרכזי שעמד מאחורי הקמתו של המועדון היה לעשות כאן משהו שונה.חשבתי שבדיוק כפי שהרייזר הוא כלי שונה,חדשני,וייחודי,דרוש לו מועדון שיתפר למידותיו ויכולותיו של הכלי.כשאני אומר "שונה" כוונתי היא להדרכות הנהיגה המקצועיות שמקבלים בעליו של הכלי לאחר הרכישה,הטיולים המיוחדים כדוגמת "הטיול ההיסטורי", וחוצה ישראל, ועוד מגוון רחב של טיולי עבירות ,נוף ואקסטריים שמקיים המועדון.

את רף טיולי השטח המיוחדים החלטתי להעלות בחגיגות השנה להיווסדו של המועדון.הפעם בחרתי להוציא טיול שונה, מיוחד ומאתגר "טיול רייזרים שמונה ימים ליוון".המיוחד בטיול שכזה שהוא מתקיים עם הכלי הפרטי שלך בארץ אחרת.השונה בו הוא הנופים עוצרי הנשימה לאורכו של כל הטיול .והמאתגר שבו הוא תוואי המסלול הארוך והקשה בחלקו.אולם כמי שחווה בטיול המקדים את המסלול והנופים, הייתי בטוח בכך שזאת תהיה חוויה בלתי נשכחת לחברי המועדון .

הפקה של טיול שכזה תלויה במספר גורמים חשובים שבלעדיהם לא ניתן להוציא אל הפועל את "הפרויקט" הענק והמסובך הזה.אולם אתגרים תמיד היוו עבורי את הדרייב לפעול.לשם כך רתמתי לפרוייקט את דוד סוניגו בעליה של חברת: "Sonigo Intl Shipping" שהייתה אחראית להעברתם של הרייזרים ליוון ,ואת תאודורוס חברי היווני שהיה אחראי על המסלולים ורכב הליווי המקומי.וכשכל הפרטים נסגרו כשלושה ימים לפני הטיול התייצבו להם שבעת הרייזרים בנמל חיפה לצורך העברתם במעבורת ליוון.

ליוון הגיעה החבורה בטיסה כשהם נוחתים בשדה התעופה באתונה.משם בלי לבזבז זמן מיותר הועברו המטיילים לנמל אוקניון לשחרור הרייזרים מהנמל. העמסנו את הציוד האישי וחלקי החילוף על רכב החפ"ק ("איווקו" 4X4 של תאודורוס),חילקתי מכשירי הקשר לכל רייזר,העברתי תדריך בטיחות קצר ,ומיד המשכנו בנסיעה על הרייזרים לעיירה הנקראת לויציה.כשעלינו על רכס הליקונס ונסענו לאורכו,נשמעו צעקות ותלונות בקשר מצידם של הנשים שבחבורה,דבר שהעלה בי ספקות להצלחתו של הטיול.משם ירדנו לכיוון חוף הים לשחיית התרעננות ,כשאנו מתפלאים מהמים הצלולים והנקיים.דרך עמק הזיתים המרהיב הגענו אל המלון בדלפי,תוך כדיי טיפוס בדרכים מפותלות ועקלקלות .

"רתמתי לפרוייקט את דוד סוניגו בעליה של חברת: "Sonigo Intl Shipping" שהייתה אחראית להעברתם של הרייזרים ליוון ,
ואת תאודורוס חברי היווני שהיה אחראי על המסלולים ורכב הליווי המקומי,וכשלושה ימים לפני הטיול התייצבו להם שבעת הרייזרים בנמל חיפה לצורך העברתם במעבורת ליוון."

את היום השני התחלנו בנסיעה עם הרייזרים מהמלון ,משם טיפסנו למרומי רכס גיונה וירדנו אל עבר נהר מורנוס בנהיגת טרייל (נהיגה ללא שבילים מסומנים בטיפוס קשה ומיוער) בערוץ הנהר.שם גם עצרנו בתוך חורשת דולבים מוצלת שמצאנו והתמקמנו לארוחת צהריים.את הארוחה קינחנו באבטיחים תוך כדיי ישיבה למרגלות הנהר.משם חזרה לכלים טיפסנו וחצינו את רכס ורדוסיה וירדנו אל הכפר אלתו למלון "קריסטל" בו התארחנו לארוחת ערב יוונית טיפוסית.

ביום השלישי חצינו את נאוחורי וטיפסנו למרומי רכס פנאטוליקו,שם נכנסנו בשביל עפר המתפתלת מעל נהר גריקלופוטמוס,ועברנו דרך מספר כפרים יווניים אוטנטים .עשינו עצירת קפה ותצפית על עמק הקרפנסיוטיס, ומשם ירדנו דרך מנזר פרוסוס אל תוך נהר הדיפוטמוס.משם בנהיגת טרייל בנהר זורם הגענו למנוחת הצהריים.כאן נאלצנו להפרד מאחד הרייזרים שהתעקש לצלוח את אחד הסלעים בנהר ושבר את הגיר.במבצע שלא היה מבייש יחידה צבאית מיומנת הטסנו עוד באותו ערב גיר ומכונאי לעיירה קרפניסי לשם גם העברנו את הרייזר שנפגע. במבצע של חמש שעות הצלחנו לשתול גיר חדש ברייזר ולאפשר לו את המשך המסע.

שאר החבורה המשיכה דרך מעבר הרים אל עבר נהר הטריקריוטיס .שם ירדנו כשאנו חוצים את אגם קרמסטון ונסענו לעבר נהר האגרפיוטיס החוצה את חבל אגרפה הפראי.מהנהר הגענו לכפר הקסום אגרפה הממוקם מעברו הצפוני של הנהר.פתאום שמתי לב שצעקות הנשים בקשר ביומיים הראשונים הפכו לצחקוקים והחלפת חוויות נהיגה ביינהם .נדמה היה שלא רק שהם השתלבו בטיול הם אפילו התחילו להנות ממנו .בערב סעדנו במסעדת "אגרפה מילוס" ארוחת ערב יוונית שכללה דגים ובשרים כיד המלך.

ביום הרביעי ירדנו מאגרפה חזרה לערוץ האגרפיוטיס וטיפסנו אל הכפר טרובטו. ירדנו לעבר העיירה מוזקי שם גם עשינו את הפסקת הצהריים בעיירת הסקי אלטי.לאחר הפסקה קצרה נסענו לעבר המנזרים התלויים במטאורה. תיצפתנו על מנזר "נגלו מטאורו"המפורסם וטיילנו בין המנזרים המיוחדים. משם נסענו על הכביש דרך טריקלה וקרדיצה (ערים יווניות) והגענו לאגם פלסטירה שם הצטרף הרייזר החסר כשבליבו פועם הגיר חדש. את ארוחת הערב אכלנו בטברנה מקומית הקרובה למלון. מהמלון "נברוס" שבו שהינו את הלילה הייתה תצפית מדהימה על האגם הסמוך.

"המשכנו לעבר רכס ניאלה משם ירדנו אל עבר נהר הטברופוס נהר גדול המחבר בין אגם פלסטירה לאגם קרמסטון
 נסענו לאורכו של נהר הטברופוס עד לכפר דפני שם פגשנו יוונים רבים החוגגים את חג הפניגירי (החג המסתובב)"

את היום החמישי פצחנו מוקדם בבוקר בנהיגת בוץ ,מים, ושיפועי צד על גדות אגם פלסטירה. המשכנו לעבר רכס ניאלה ומשם ירדנו אל עבר נהר הטברופוס ,שהוא למעשה נהר גדול המחבר בין אגם פלסטירה לאגם קרמסטון. נסענו לאורכו של נהר הטברופוס עד לכפר דפני שם פגשנו יוונים מקומיים החוגגים את חג הפניגירי (החג המסתובב). כשעצרנו בערוץ הנהר למנוחה אמיר בן עזרא החליט שזהו הזמן המתאים לשטיפת הרייזר שלו בנהר.מבלי לשים לב לעומק הנהר נעלם לו לפתע הרייזר בעומק הנהר ,כשאנו נחלצים לעברו ושולים אותו מהמים.מצחיק היה לראות את אמיר בזמן שהוצאנו את הרייזר מהנהר.הדבר היחיד שהטריד את אמיר בזמן החילוץ הוא שמערכת הסטריאו שלו נהרסה בטביעה.לאחר החילוץ הגענו למלון עם כניסת השבת.

אוירה פסטוראלית קידמה את בוקר היום השישי לטיול כשהתעוררנו לקול ציוץ הציפורים הרבים שהיו בקרבת המלון.מאחר וחלק מהמטיילים הינם שומרי שבת יצאנו לטייל בהרכב מצומצם.כשהכיוון הוא יערות קרפניסי התנסנו שוב בנהיגת טרייל ועבירויות קשות. כשאנו צופים ברכס ההרים הגבוהים שמסביב ביקשתי מתאודורוס להגיע למרומי הפיסגה הגבוהה ביותר באיזור הנקראת ולוכי,והנמצאת בגובה של 2450 מ’ מהקרקע .כמובן שתאודורוס התנגד לרעיון בטענה שהטיפוס קשה, והרבה רכבי שטח כשלו בנסיון לטפסו.כמו שאמרתי קודם אתגרים הם הדלק שמניע אותי ולכן החלטתי לנסות ולעלות למרומי הפיסגה.בנהיגה קשה ומאתגרת ותוך כדיי תדריך צמוד בקשר עליתי יחד עם ארבעת הרייזרים הנוספים עד לפיסגה.הנופים הדמיוניים,המרבדים הירוקים,ואף כדורי שלג קטנים והלבנים,שקידמו את פנינו בפיסגה הם אחת החוויות שאני אנצור בליבי לשנים רבות. בצאת השבת יצאה החבורה בהרכב מלא לארוחת ערב בכפר ניקרוחוריו.

ביום השביעי לטיול יצאנו עם בוקר במטרה לחצות את רכס הטימפריסטוס הקשה לחצייה.לאחר כשעה של נסיעה מאומצת נדם מנועו של אחד הרייזרים שיומיים קודם ניסה את כוחו בצלילה.הרייזר הועמס על רכב הליווי ובהרכב חסר המשכנו לעבר נהר זורם ל"נהיגת מים", סבך, עצים, ובוץ .ממש אווירה של נסיעה בג’ונגל! משם נסענו לעיירת החוף הקסומה קמנה-וורלה שם אכלנו ארוחת דגים משובחת ,וטבלנו במימי מפרץ אבוייקוס שבים האגאי. המשכנו בדרכנו לאורך אגם ליקי אל עבר האי אוויה אל מלוננו – מלון אנג’לה בעיר חלקידה. בערב יצאנו לבר מסעדה על חוף הים כדיי לחוות את חיי הלילה של המקומיים.

"כשהכיוון הוא יערות קרפניסי התנסנו שוב בנהיגת טרייל ועבירויות קשות. עצרנו רק בפלטאה של קרפניסי
לאכול גירוס וסופלקי (מאכלים יוונים עממים) וטיפסנו בדרך קשה מאוד למרומי הפיסגה הגבוהה ביותר באיזור הנקראת ולוכי"

כשאנחנו עמוסים בחוויות שבעת הימים הראשונים התעוררנו לבוקר היום השמיני והאחרון. עם בוקר נסענו על הכביש אל עבר מחלף קסטרו.משם המשכנו עד לנתיבי איילון של אתונה המכונים "אתיקי-אודוס" (הכביש המהיר של אתונה),כשהפנים לנקודת היציאה בנמל איקוניון, שם נפרדנו מהרייזרים שהועמסו על המעבורת בדרכם חזרה לישראל.

כשהרייזרים היו כבר מאחורינו, נסענו באוטובוס לאתונה לפלקה המרכזית לארוחת הצהריים. משם המשכנו למלון דיווני אפולון שעל חוף הים להתפנקות בספא ובמסז’ שהיה כל כך נחוץ אחרי שמונה ימי נהיגה ב-RZR – פשוט פינוק אלוהי! עם ערב חזרנו למרכז אתונה לסיור רגלי וארוחת ערב מסכמת. כמובן שאת ארוחת הסיום עשינו במסעדת טברנה טו-פסירי ,ומשם עשינו דרכנו לשדה התעופה בחזרה לארץ .

ברור לי שלרבים השמות של המקומות שנרשמו בכתבה לא אומרים דבר,ואף התקשתי להעביר על הכתב את החוויה הנפלאה שחווינו בטיול המדהים הזה.אולי אלבום התמונות הגדול המצורף לכתבה, וסרטון הוידאו, יצליחו ולו במעט להעביר ולהמחיש את החוויה המופלאה שעברנו.אולם רק מי שהיה בטיול כזה מבין את ההרגשה הנפלאה שעברנו בטיול .אחת הנקודות החשובות שהפתיעו אותי לטובה בטיול הייתה התייחסותם האוהדת של שלטונות החוק לרייזרים.ידעתם שעל פי החוק היווני לרייזר מותר לנוע בחופשיות בכל כבישי יוון ?! מי ייתן שהיחס והתובנה היוונית לכלים הללו תגיע לאוזניהם של אנשי החוק ומשרד התחבורה בארצנו . ובנימה אופטימית זאת תרשו לי לסיים, להתראות בטיול הבא .......... צחי כפרי

ברצוני להודות לחברים שבלעדיהם לא היה ניתן להוציא אל הפועל את הטיול :
* דוד סוניגו מחברת   "Sonigo Intl Shipping"
* יזהר טיולי שטח ולמדריך חנן
*לתאודורוס היווני על הלב , החום , והדאגה
*לרותם אסא מד.ל.ב שדאג לחלקי החילוף ובכלל

גילוי נאות : צחי כפרי הוא בעליה של חברת IDRIVE מנהלת מועדון ה RZR מטעם חברת ד.ל.ב מוטוספורט.

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

41 . oajUPmWYclgsH
  • LLVmEU Thanks for the blog article.Really thank you!
    email@gmail.com  (26/10/2013)
    40 .
  • חברים ראשית אני מודה לכל מי שטיקבק את הכתבה תודה לעופר ששיכתב את הטיול שלנו בחודש אוקטובר אני מוציא שני טיולים של ריזרים ליוון כל מי שרוצה להיצטרף מוזמן להתקשר לשגית למשרד הוא לאתר שלנו www.idrive.co.il להרשם שנה טובה צחי כפרי
    צחי כפרי  (6/9/2010)
    39 . לשואי בתגובה 36
  • זה טיול משפחות ונופים עם הרבה כיף ולא יול אקסטרים שמצריך קסדות. אז עשה טובה ועלה על איזה עץ ותוכל בננה.
    אראי  (5/9/2010)
    38 . הטיול המדהים
  • חבר'ה היה תענוג לצפות בסרטון.כל הכבוד למי שאירגן.מקום מדהים. מקנאה בכם. אמיר אל תשכחו אותי בפעם הבאה. מתחילה לחסוך לרייזר.
    פרח יערי  (1/9/2010)
    37 . תודה על חווית השנה
  • תודה על מה שלי נתת תודה על מילוי האנרגיות החיוביות תודה על חוויה מדהימה ותודההההה על מתנה חדשה שקבלתי תודה לצחי וחבורת האקשן תודה לעופר על התמיכה
    אמיר בן עזרא  (1/9/2010)
    36 . טיול מדהים
  • למה בלי קסדות ?? תוואי שטח קשה אם חס וחלילה מישהו היה נפצע לא בטוח שלדלב היו חלקי חילוף לשלוח.
    שואי  (31/8/2010)
    35 .
  • פשוט מדהים! עכשיו במקרה חזרתי משבוע של טיולים ביוון, הארץ הזו פשוט מדהימה וללא ספק הטיול שעשיתם הוא הדרך הטובה ביותר לראות את יוון ואת המקומות המדהימים האילו. אם בעתיד אשבר גם אני למחלתו של הRZR ללא ספק אגיע לטיולים מסוג זה =) צחי כפרי, שאפו! הטיול עושה רושם בסטנדרט הגבוהה ביותר ועושה רושם שכולם נהינו מאוד.
    שי שביט  (30/8/2010)
    34 . התקשתי להאמין
  • באמת שקשה להאמין באיזו דרך יפה אתם בחרתם לטייל .זה נראה ממש משגע אהבתי מאוד את הכתבה התמונות והסרט יצא פגז
    חיים   (28/8/2010)
    33 .
  • כתבה נהדרת ומסכמת. מצטרפת לתפילתך בסוף הכתבה!
    מיכל  (27/8/2010)
    32 .
  • כאחת שהייתה שותפה לטיול ראשית אני רוצה לאמר תודה גדולה לגדול מכולם צחי כפרי! על 8 ימים נפלאים מלאי אדרנלין וחויות טובות. על השליטה ורמת התקתוק בתקלות המכניות שלא גרעו מהטיול אלא רק הוסיפו ליופיו! על קבוצה מדהימה, מדריכים טובים- חנן ותאודורוס, וכמובן אבי xt טורבו. פשוט שילוב מנצח לטיול מוצלח. כן יירבו! כבר מתגעגעים.
    מיכל בן עזרא  (26/8/2010)
    31 . פשוט מדהים
  • ה RZR עובר הכול
    el  (26/8/2010)
    30 . שאפו
  • צחי-שאפו על האירגון והלוגיסטיקה תדאג גם למועדון שלנו !!!!! חולים על הבוץ והמים.
    אורן ממועדון פאג'רו  (26/8/2010)
    29 . כל הכבוד על ההשקעה!
  • חבל על הזמן של טיול... טיול מושקע ומאורגן מאוד...כל הכבוד! עלו והצליחו!!!!
    דביר בן עזרא  (26/8/2010)
    28 . גאה להיות חלק מהטיול!!!!
  • אי אפשר לתאר את האוירה המדהימה כשאתה מגיע עם הרייזר לעיירה ציורית מלפני 200 שנה וכל התושבים יוצאים החוצה ועושים מוחאים כפיים ועושים לנו שלום כאילו באנו מהחלל החיצון... ואת הישיבה בטברנות בארוחות הערב והצחוקים המטורפים שרצו שם יאללה צחי מתי הטיול הבא!!!
    גדי ביתן  (26/8/2010)
    27 .
  • זה טיול! צחי כפרי שוב שיחקת אותה!
    y.perets  (26/8/2010)
    26 . הללויה
  • זה אמיתי ? אני בהלם לגמריי , כששמעתי שיש כזה דבר לא הבנתי עד שקראתי את הכתבה וצפיתי בתמונות ועכשיו אני בשוק . אני יהיה בטיול כזה גם אם זה יעלה לי ב......................
    המאמין   (26/8/2010)
    25 . אמל'ה איזה נופים..
  • טיול לפנים.. צריך לעשות ליין גיחות כאלו על תקן קבוע...
    לישי  (26/8/2010)
    24 . מדהים
  • מדהים!! איזה יופי! איזה נופים. פשוט אין מילים. כל הכבוד לכם חברה על היוזמה. אתם יודעים איך להנות. ואגב, אין כמו הרייזר. כלי מדהים!
    Israel4Ever  (25/8/2010)
    23 . חויה מדהימה
  • צחי הכתבה מדהימה אבל אין מילים שיכולות לתאר אפילו לא במעט את החוויה המדהימה שאפשרת לנו לחוות לכל הספקנים, זהו "הטיול של "החיים" לא חשוב אם תואר המקומות או האתרים,לא הכי מדויק,שמות לא אומרים כלום המראות שראינו יהיו חקוקים לעד בזיכרוננו, זוהי חוויה מדהימה הארגון של צחי והחברה, היה מושלם.שווה כל יורו ששילמנו, ואנחנו רק מחכים שתודיעו מתי הטיול הבא רומניה ? גרוזיה .....ולכל שאר החברה אנחנו מתגעגעים נשיקות.
    ציפי ודוד  (25/8/2010)
    22 . צחי אתה גדול!!!
  • צחי אתה תותח על!!! כמי שהשתתף בטיול התמונות לא יכולות לשקף את החוויות המדהימות שעברנו. יישר כוח. מחכים לטיול הבא
    אלי ואודל   (25/8/2010)
    21 . יון
  • צחי אוהב אותך
    אפי גולן  (25/8/2010)
    20 . טיול חלומי
  • יישר כח צחי,הפקת הפקת ענק בקנה מידה עולמי. טיול מדהים בנופים מדהימים עם אנשים מדהימים. כל הכבוד.מחכה לטיולים נוספים,ברמה כזאת אין מצב שלא יוצאים.
    אלדד  (25/8/2010)
    19 . יאסו
  • הלואי אצלנו היה כזה מעדון שמוציא טיולים לחול . איזה טיול לפנים . יאסו כפרי !איך מאירה באמת לא היה בדבר הזה ?
    סוכן אבניר   (25/8/2010)
    18 . ל14
  • בתור אחד שמבין אתה לא הכי מבין. לא מצפה שהוא יספר לי מה הוא הרגיש אבל ביומן מסע מתוארים שמות מקומות לצד התיאור שלהם. לא משפטים כמו "ביום הרביעי ירדנו מאגרפה חזרה לערוץ האגרפיוטיס וטיפסנו אל הכפר טרובטו." מה הבנת מהמשפט הזה מר אחד שמבין? החלקים הכי מעניינים בכתבה היו המשפטים הבודדים על הרייזרים שנתקעו , ההכנות והכיבוש של ההר הגבוה. סך הכל כתבה יפה פשוט לקורא הלא יווני היא קצת לא ברורה.
    אחד שמבין יותר  (25/8/2010)
    17 . יוון
  • צחי למה אתה רע !!! חייב לאכול את הלב למי שנישאר בארץ סתם אוהבים אותכם החיוכים אומרים הכל אבי וגן ניפגש במסלול לסגור חשבון
    אבי וגן  (25/8/2010)
    16 . אח... איזה אש הבערת בראש ברגע זה :-)
  • נשמע כמו טיול מטריף באמת. שטח לא מוכר אתגרים מזון משובח נו.. מה צריך יותר מזה, פינוק בסוף יש למה צפות .כתבה שמבעירה רעיונות לעתיד שיבוא בקרוב:-)
    אלי  (25/8/2010)
    15 . כתבה יפה
  • גדול ! כל הכבוד לכם !
    יוני  (25/8/2010)
    14 . למספר 13 שחורד........
  • שמעת פעם על יומן מסע? זה תאור של המקומות . מה רצית שצחי יכתוב חוויות של מישהו שאתה לא מכיר ? אני אהבתי את הכתבה והתמונות והסרט ביחד עם הכתבה נתנו לי התרשמות של הטיול. צחי כל הכבוד לך ולפנצר על הכתבה תמשיכו ככה
    אחד שמבין  (25/8/2010)
    13 .
  • קודם כל כל הכבוד על ההתארגנות ועל ההוצאה לפועל של טיול כזה מסובך. בקשר לכתבה - האמת לוקה בחסר. היית פחות צריך להתמקד על מקומות שלא אומרים לנו שום דבר ויותר לספר על החוויות האישיות שלכם מהכלים ומהדרך ולא רק להגיד ביום השלישי הגענו לX משם נסענו לY . מיותר ומעייף. תמונות יפהייפיות והסרטון מדהים. אם אפשר לדעת כמה עלה התענוג לכל רייזר כי אני שוקל גם לרכוש אחד בקרוב ואולי להצטרף לטטיולים הבאים.
    שחורציאנידיס  (25/8/2010)
    12 .
  • ואוו צחי פשוט מדהים!!!!!
    עומרי  (25/8/2010)
    11 . מדהים
  • כתבה יפה תמונות מהממות כן ירבו
    אמיר  (25/8/2010)
    10 .
  • כתבה ממש מצויינת זה נראה חלום טיול בחוץ לארץ עם הכלי הפרטי שלך !! צחי כל הכבוד .
    רון עקריש   (25/8/2010)
    9 .
  • ממש מדהים הנופים בכלל יוון אחת המקומות היפים צחי תמיד אמרתי : "האיש והאגדה "
    חיים  (25/8/2010)
    8 . מעוניין להצתרף לטיול הבא
  • נראה טיול ברמה עולמית מה העלות הכללית של זוג לכזה טיול ? הכוונה עלות סופית כולל דלק.. ביטוחים... טיפים...אוכל...ושאר הוצאות נלוות ?. בבקשה רק מי שהשתתף בטיול הזה לענות מתוך ניסיון כמובן.
    לוינטוב אורן  (25/8/2010)
    7 .
  • שמע צחי הנוף עוצר נשימה זו חוויה שמעטים זוכים לה אהבתי מאוד את הכתוב אבל השאלה שאני שואל את עצמי איך לעזעזל מיארה פיספס את הטיול הזה
    שלומי בכר  (25/8/2010)
    6 . אני בהלם מהתמונות
  • עכשיו אחרי שראיתי את זה אני אומר בבטחון שאין דברים כאלה וזה בדוק . גדולים אתם גדולים
    בני   (25/8/2010)
    5 .
  • איזה טיול זה נראה!!!! אני בטוח שהכי נהנתם!
    דור  (25/8/2010)
    4 . טירוף
  • פשוט טיול מטורף,אני רואה שמי שהיה בא עם טרקטורון לא היה מסיים את הטיול הזה...עבירות קשה ביותר!בדיוק בשביל זה הרייזר בנוי.
    דניאל איס  (25/8/2010)
    3 . יוון,קשה להאמין שהצלחתם!
  • כל הכבוד לך צחי שהצלחתה להוציא לפועל טיול כזה,יוון זה לא איזור בארץ,אלא מחוצה לה. ויפה שיש לקוחות שלא וויתרו והגיעו איתך עד לשם. מקווה שניראה עוד גלריות וסירטונים כאלה אצלנו בפורום!!
    שחר מכלוף  (25/8/2010)
    2 . נראה אחלה טיול...
  • מעניין כמה זה עלה...
    שלומי  (25/8/2010)
    1 . אין דברים כאלו
  • חלום ממש חלום הדבר הזה . אני בהלם שיש כאלה מועדונים בארץ בכלל .כל הכבוד הלואי עלי